» Organisatie » Nieuws kerkenraad
Hervormde Gemeente Diever / Pancratiuskerk
Nieuws van de kerkenraden Diever en Dwingeloo Nieuws van de kerkenraden Diever en Dwingeloo

Collecten via Givt
 Via de Givt-app kunt u meedoen aan de collecte. Deze is zichtbaar op de site van 'kerkdienstgemist'. U kunt de app ook downloaden op uw I-phone, vervolgens eenmalig registreren en je kunt mee doen aan de collecte, zowel voor Hervormde gemeente Diever als Dwingeloo. (Vanwege een technische onvolkomendheid geeft de app de melding dat de gift bestemd is voor de Hervormde gemeente Dwingeloo, maar dat is niet juist. De ontvangen collectes zijn bedoeld voor beide kerken.)
Ook kun je vanuit de Givt-app al zo’n 150 goede doelen steunen. Als gever blijf je voor de ontvangende
  anoniem.

en verder....