» Aktiviteiten » Agenda
Hervormde Gemeente Diever / Pancratiuskerk
« vorige  |  november 2021  |  volgende »

Woensdag 10 november 2021 Helende stilte
Locatie: Dwingeloo
Tijdstip: 19.30 uur

Helende stilte

De werkgroep Bezinning en Inspiratie organiseert vanaf september elke maand een meditatiebijeenkomst in de Nicolaaskerk te Dwingeloo.

De eerstvolgende meditatiebijeenkomst is op woensdag 13 oktober om 19.30 uur in het koor van de Nicolaaskerk in Dwingeloo.

Vanuit de drukte van de dag komen we tot rust. Momenten van stilte worden afgewisseld met en ondersteund door rustige muziek en korte teksten. Dan kan het gebeuren dat onze aandacht opengaat naar iets dat ons aanraakt en ontroert. Iedereen die behoefte heeft aan stilte of bezinning, of gewoon stil aanwezig wil zijn in het koor van onze mooie kerk, is van harte welkom.

We beginnen om 19.30 uur en het duurt ongeveer een uur.
De geplande bijeenkomsten zijn: de woensdagen 13 oktober, 10 november, 8 december en 12 januari 2022.
Na afloop is het mogelijk even na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee.
Wij nodigen je van harte uit.

Als je interesse hebt kun je je opgeven bij:
Immy Zuidema telefoon: 0521 -590089 en mail: immy.zuidema@home.nl
of bij Jacomijn Coumou: telefoon: 0521-593919 en mail: jacomina.coumou@freenet.de

De werkgroep Bezinning en Inspiratie

Woensdag 17 november 2021 Gespreksgroep
Locatie: Hart van Diever (Stad en Esch)
Tijdstip: 19.30 uur

Gespreksgroep

Gespreksgroep rond het boek 'Verhaal van mensen' , over helder water uit oude bronnen en nieuwe kansen voor een krimpende kerk, geschreven door Peter Siebesma
data: de woensdagen 20 oktober, 17 november, 19 januari, 16 februari en
23 maart.
Locatie: Hart van Diever, Westeres 7
opgave bij Daan Bargerbos: predikant@hervormddiever.nl Deelnemers schaffen zelf het boek aan.

en verder....