PKN
  » Aktiviteiten » Agenda
Hervormde Gemeente Diever / Pancratiuskerk
« vorige  |  mei 2022  |  volgende »

Woensdag 1 juni 2022 Stiltewandeling
Locatie: Diever, ingang Shakespearetheater
Tijdstip: 19:00

Stiltewandeling
In Nederland is veel lawaai. We leven met veel mensen op een relatief klein oppervlak. Gelukkig zijn er veel plekken in ons land waar je rust en stilte kunt ervaren. Drenthe is een van de provincies waar dat bij uitstek voor geldt. Veel Nederlanders ontdekken dit als zij binnen eigen land op vakantie gaan. Is er ook dan nog stilte en rust te vinden? Dat gaan we ontdekken en meemaken.
Op woensdagavond 1 juni om 19.00 uur organiseert de werkgroep Bezinning & Inspiratie van de hervormde gemeenten Diever en Dwingeloo een stiltewandeling. Deze begint en eindigt bij de ingang van het Shakespeare theater in Diever. We zullen een mooie route wandelen in de natuur, eerst alleen, daarna in tweetallen, waarbij een enkele gedachte, een vraag of een opdracht ons zal begeleiden. De duur van de wandeling is ongeveer 45 minuten. We wandelen in een rustig tempo, met aandacht en in verbondenheid met de natuur om ons heen. Na de wandeling drinken we een kopje koffie of thee In Villa BlauwHemel tegenover het Shakespeare theater.
Bent u nieuwsgierig geworden of al direct enthousiast om mee te doen?
Dan kunt u zich opgeven bij Immy Zuidema: tel. 0521-590089 en mail: immy.zuidema@home.nl of
Daan Bargerbos tel. 0521-769070 en mail:
dominee@nicolaaskerk-dwingeloo.nl

Datum en tijd: Woensdagavond 1 juni om 19.00 uur
Plaats vertrek: Ingang Shakespeare theater Diever, Hezenes 3, Diever
Advies: Graag een klein flesje water meenemen.

U kunt de auto of fiets parkeren op de parkeerplaats.

en verder....