» Kerkdiensten » Kerk op zondag
Kerk op zondag

Interieur kerk, foto Jan Bijman
Kerk op zondag

De diensten op zondag vinden om de week, om 10.00 uur, plaats in de Pancratiuskerk in Diever en in de Nicolaaskerk in Dwingeloo. Daarnaast zijn er nog enkele bijzonder diensten die worden gehouden in de eigen plaatselijke kerk.

Nieuwe liedboek
Sinds 1 december 2013 wordt er in de diensten gezongen uit het nieuwe liedboek dat medio 2013 verschenen is. De term nieuw is enigszins misleidend, omdat alle psalmen en een groot aantal gezangen uit voorgaande liedboeken ook in dit boek te vinden zijn en zeker in de diensten gezongen blijven.

Bloemendienst
Vanuit het midden van de gemeente wordt elke zondag als blijk van medeleven  en bemoediging een bloemengroet gebracht bij gemeenteleden. Een aantal keren per jaar komen de dames van de bloemendienst bij elkaar om te overleggen wie de bloemen zullen ontvangen.
U kunt altijd een gemeentelid onder de aandacht van de bloemendienst brengen. De dames doen hun best, maar in de praktijk blijft het lastig de  hele gemeente te overzien. U kunt een naam doorgeven via: info@hervormddiever.nl

Kindernevendienst in Diever
Er is op dit moment helaas geen vaste kindernevendienst in Diever. Maar de kinderen blijven altijd welkom. Als er kinderen in de kerk zijn dan liggen er bij de koster kleurplaten en kleurpotloden om te kleuren, zodat de kinderen lekker bezig kunnen zijn. We denken er over na of we nog iets anders kunnen organiseren.

Zijn er ouders die belangstelling hebben of mee willen werken, dan kunnen ze contact opnemen met de ouderlingen ouderlingen@hervormddiever.nl

en verder....